Regulamin
1. Strony transakcji
Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym, może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Nabywcą.
Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepu internetowego jest firma DAGA MED Gdańsk,
ul. prof. M. Raciborskiego 39.
2. Przedmiot transakcji
Przedmiotami prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach www sklepu internetowego firmy DAGA MED w chwili składania zamówienia.
Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i są to ceny netto.
Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.
3. Składanie zamówień
Składanie zamówień w sklepie internetowym DAGA MED może odbywać się poprzez:
- kontakt telefoniczny: +48 608 317 009, 0048 (58) 522 03 54.
- sms: +48 608 317 009.
- wypełnienia formularza znajdującego się na stronie produktu
- wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru jak i zamawiającego
- zamówienie za pomocą „ Skype”.
Klient składając zamówienie oświadcza, że wszystkie podane dane osobowe, są zgodne z prawdą. Nabywca jednocześnie wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia jak i w celach marketingowych, przez firmę DAGA MED z siedzibą w Gdańsku ul. prof. M. Raciborskiego 39.
Nabywca wyraża zgodę na wykorzystywanie przez firmę DAGA MED swoich numerów telefonów i konta internetowego do celów wysyłania informacji o charakterze handlowym.
Firma DAGA MED, gwarantuje zachowanie poufności danych osobowych, dostęp do treści swoich danych oraz ich poprawianie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 101 poz. 929 z 2002r z póżn.zm.)
4. Realizacja zamówienia.
Każde złożone zamówienie potwierdzamy e-mailem, telefonicznie lub sms-em.
Brak potwierdzenia oznacza, iż Państwa zamówienie nie dotarło do nas i w takim przypadku prosimy o ponowny kontakt z naszą firmą.
Zamówienia nie potwierdzone, nie będą realizowane.
Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy kupna -sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a firmą DAGA MED.
Towar zgodny ze specyfikacją zamówienia będzie wysłany w ciągu 24-48 godzin od chwili potwierdzenia. W przypadku komplikacji Nabywca zostanie niezwłocznie powiadomiony o przyczynie opóźnienia i terminie wysyłki.
5. Formy płatności, nr konta.
- przelew 7, 14, 21 lub 30 dni
- gotówka przy odbiorze towaru.
- przedpłata przed dostawą towaru ( wysyłka po wpłynięciu środków na konto sprzedawcy)
Prosimy o dokonywanie płatności na konto w mBank,
nr 24 1140 2017 0000 4702 1043 9307.
6. Faktura VAT.
W celu otrzymania faktury VAT należy podać dane rejestrowe firmy oraz NIP.
7. Dostawa towarów.
Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy określa cennik Poczty Polskiej oraz Firmy kurierskiej dostarczającej towar. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru.
Aktualne koszty wysyłki na terenie kraju w zakładce.
8. Reklamacje i odstąpienie od umowy.
Prosimy o składanie reklamacji i przesyłanie ich do nas najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru (podstawą jest data na dokumencie, który otrzymają Państwo od spedytora, który dostarczy przesyłkę).
Reklamacje można przesłać e-mailem lub pocztą na adres: DAGA MED ul. M. Raciborskiego 39, 80-215 Gdańsk, z dopiskiem "reklamacja".
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dagamed@dagamed.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający pomniejszy otrzymane płatności za nabyte rzeczy o koszt opłaty bankowej za przelew. Otrzymaną w wyniku tego kwotę przeleje na konto bankowe Kupującego.
Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:dagamed@dagamed.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres DAGA MED ul. M. Raciborskiego 39, 80-215 Gdańsk.
Dane konieczne w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy:
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numer zamówienia.
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy lub nie odebrania przesyłki:
- w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztów wysyłki jak i kosztów odesłania Towaru.
- w przypadku nie odebrania przesyłki od Kuriera Sprzedawca nie ponosi kosztów wysyłki jak i kosztów Kuriera za zwrot Towaru do Sprzedającego.
- sprzedający pomniejsza wpłaty wniesione przez Kupującego o koszt wysyłki towaru i koszt zwrotu przesyłki przez Kuriera do Sprzedającego oraz opłaty bankowej za przelew i otrzymaną w wyniku tego kwotę przelewa na konto bankowe Kupującego.
- jeżeli Kupujący nie dokonał przedpłaty za zamówione rzeczy Sprzedający ma prawo domagać się od Kupującego zwrotu kosztów wysyłki jak i kosztów Kuriera zwracającego przesyłkę do Sprzedawcy.
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:
zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
9. Postanowienia końcowe
Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie internetowego sklepu firmy DAGA MED są zgodne z danymi katalogowymi producentów. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.